2013. július 2., kedd

Képtelenség

...szó nélkül elmenni a világ három legjobb bizonyítványa (egy érettségi) és nyelvvizsgája mellett...fantasztikus érzés átélni a bizonyosságot, hogy megérte ..... minden este különböző tételeket végighallgatni, belekérdezni, (amit ugye nem tudtam, mert annyira nem figyeltem :), lazításként egy backstageben élni, közben amazzal a fekvőgipsz alatt a lélek rejtelmeit fejtegetni, (egyet kérdezett, azóta is azon gondolkodom!), emezzel meg a focitábor (hogy lehetne nem focizni, csak egész nap strandra és boltba járni) kérdéskört újragondolni.....muszáj volt a három csoda mellé nekem is valamit letenni az asztalra...
(s milyen szerencse, hogy madarat tolláról....Lenkééknél is hasonló eredmények...hasonló elvek, legalábbis ebben) egyértelmű döntés: egy kocsi (ő nyert, mert bár az enyém kevésbé zörög, az övében egy csomó lámpa világított egész nap a műszerfalon, zörög-kattog, de van benne klíma), sok gyerek, aki nem fér be, vonat (mi elöl papa-mama, én a mama:), : BALATON!!!

Már írtam idén a társaságon belül kialakuló É-D háborúról, s mivel áprilisban Bogláron, Lellén és Siófokon jártunk, most jött újra Füred.... Bogláron az Olivérpartin megfogadtuk, hogy idén nem múlik el nélkülünk borfesztivál a tó mellett, noch dazu végre én is eszem halat = az első állomás teljesítve. Balatoni hal és bornapok, ahol természetesen egyedül én kértem hekket .... és ragaszkodtam is hozzá. Mondták ugyan, hogy ez balatoni hal napok, de én csak azt ismertem....erre ők: ideje mást is megismerni Kisasszony! :) Így túl harcsán, dörgicsei és csopaki fehérboron készülünk az augusztusi lellei, csopaki, badacsonyi hétvégékre, és egy igazi füredi nyargalásra :)






Csak ketten voltunk jelen, igaz állandó on-line és telefonos kapcsolatban az itthonmaradottakkal....nehézséget nem ismerve ítélkeztünk és döntöttünk, szem előtt tartva amit bármelyikőnk mond állandóan a másik háromnak: ti hárman az egész világot irányíthatnátok....:)
DE!!! az igazi perekhez négyen kellünk, úgyhogy Erika, Kinga!!!! akit augusztusban Budapesten látok, kizárom a kamarai tagságból....addig meg marad a Római...






Ilyesmi volt a víztető





Naplemente, ott a legszebb!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése