2012. december 22., szombat

Megérte :)

.....mert megnyugtat, mert szeretem, mert órák -majd napok alatt csodák születnek, mert hihetetlen izgalom a kemencenyitás a mai napig, bármilyen fárasztó  is 8 óra munka után, de megéri üveget keresni, utánajárni, befektetni, megéri éjjel vágni, akár egy hétig asztal nélkül élni, alkatrészt kutatni - rendelni, és legfőképp látni az örömöt, amikor átveszitek a kész ékszert :)

..... mert egyszerűen elkészíthető, megéri új receptet kísérletezni, szappanosblogokban elmerülni, alapanyagot gyűjteni, szárítani, rendelni.....kecsketejet vadászni, megéri cipős dobozokat cimkézni, és helyet VARÁZSOLNI a szappanok szárításához....mert csodásak, amikor elkészülnek és egészségesek, amikor használjuk :)

Nem tudnék választani, szappant is, ékszert is imádok készíteni :) ha pedig, bár ilyen még nem volt, lanyhulna a lelkesedésem, a visszajelzéseiteket olvasva hamar átlendülök odaátra :

A legjobb, igazából ...: http://www.youtube.com/watch?v=azcimpWgCT0


az emberek körbeállták kicsiny pirosságot" kinek az óvodai asszociációt hozott másnak meghatározhatatlant,végül így nevezték Alinka piros fülönfüggője

Gyönyörű a gyűrű!!!! Imádom :-) Gyorsan megkaptam, és nagyon barátságos az eladó! Mégegyszer nagyon köszönöm!

még tesztelés alatt, de első 2 használatra krémesen habzó, nem szárító, alaposan tisztító, igen tetszetős szappan :) köszi!

Gyors, korrekt eladó, csak ajánlani tudom. A gyűrű nagyon szép,és különleges. Köszönöm. :)

Kedves, megbízható eladó. A gyűrű pedig nagy örömet szerzett!

Csodálatos kis gyűrű, nagyon beleszerettem és ahogy a reklámban is mondani szokták: "Kérek még":)

Szépen kivitelezett, egyedi ékszer.

Köszönöm a kedvességet és a gyönyörű, igényes kivitelezésű gyűrűt!!!

Kedves, pontos, gyors! Csodás gyűrű, ízléses csomagolás! Köszönöm! Ajánlom figyelmetekbe!

Természetesen most sem csalódtam, gyönyörűséget kaptam ismét.:)

Nagyon szép:) Köszi, hogy a nehézségek ellenére is megoldottuk a személyes átvételt. Kedves, rugalmas eladó, szeretettel ajánlom!

10-ből 10 pont :)
áldott
Mesegyönyörű éxer tulajdonosa lettem, köszönet érte az Alkotónak!:)))

Köszönöm szépen! Nagyon szép, talán szebb is mint a képeken. Szívesen fogom viselni, s szerintem még más színben is fogok kérni! :) +++

Egyszerűen fantasztikus, gyönyörű műalkotások:)

Nagyon szép gyűrűket kaptam, az eladó pedig kedves és rugalmas! Köszönöm!

Égretekintő, nyári zápor után. Gyerekkor, Alíz csodaországban. Over the rainbow. Csodás! Köszönöm!!! Örülök, hogy a gazdája lehetek!

Tüneményes eladó, villámgyors, - csak szuperlatívuszokban tudok róla beszélni. A gyűrű már rajtam is van. Ugye ez mindent elmond? :)

Nagyon szép színek, igényes kidolgozás

Nagyon szép dolgokat csinál! Többször is vásároltam tőle! Sokan megcsodálják a szerzeményeimet!

Gyönyörű ékszerek, a személyes átvétel tökéletesre sikeredet... Mindenben csodálatos, csak ajánlani tudom mindenkinek!

Csodaszép, elegáns, egyedi! Örülök neki, köszönöm szépen! :) "


Ennyi fért a szemezgetésembe, köszönöm mindenkinek idén is a vásárlást, nagyon örülök, hogy megint többen ünnepeltek az én ékszereimben, még jobban, ha küldtök januárban fotót is (mint a tavalyi szilveszteri képek - Székesfehérvár:)) ...áldott Karácsonyt és mindenkinek személyre szabva boldogságos új évet kívánok !



Herpai Alinka   


csikgabo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése