2012. december 26., szerda

Love is actually all around.....


7 "közös" gyerek mellett is azt mondtuk, hogy indulunk....ellopunk 25-e délutánjából 3 órát (akkor még nem sejtve, hogy egyikőnknél az éjszakába torkollunk:) 
Legalább olyan érzésekkel, mint nyáron Füredcsopakon...rozé helyett szentendrei forralt borral (én még hazavezetek mennyiséggel)....igen, a világ legszebb autójával (kár hogy kék, az egyetlen szín, amit amúgy lehetőség szerint sehol-sehogy :(, de hát van az a pénz, amikor az ember lánya nem színre vásárol.....

Velük - akikkel amúgy mindent.....majdnem mindent.....




Tatjanaval Szentendrén




Itt már félig jéggé fagyva, természetesen én egyedül alulöltözve - alkalomhoz már tudok, időjáráshoz még nem :)




Forralt bor után - előtt (én utána, ők meg újra előtte)



Tatjana Volga partján - én itt már rég nem én voltam a hideg miatt




napszemüveggel dacolva 




Elindultam ... nem tudom, miért örökítenek meg minden pillanatot...:)



Halászlé Charlieéknál, idén ettem először halat :)




Igazából szerelem ... tudod...mit nem tudsz? Már rég nem talán Kalán, hanem biztostudja Kalán :)











Charlie angyalai már nem szomjasan, megpihenve





Bekérdeztem? ... volna? ... vagy csak válaszoltam?





tényleg Charlie angyalai




És ők, akik egész évben feltöltenek, mentenek - nekem türelemmel ... elmesélik  és végighallgatnak, üvöltenek és  imádnak  ...és füllentenek az arcomba, és észreveszem de közben elhiszem, hiszen rólam füllentenek ... kérdeznek (Jézusom mennyit és miket....), büszkék rám, én is rájuk ... kiröhögnek ... majd azt mondják, hogy nincs hatalmam fölöttük, mire én röhögöm ki őket... könyörögnek (ez az egyik legjobb:) és dicsérnek....segítenek, elfelejtik + elkésnek...nem tudják (semmit), értetlenkednek, közben nekem megmagyarázzák, majd visszakérdezek: valóban? erre ők:persze Mama....:), újra röhögnek ...  ha látják, hogy kezdek megdőlni, a tenyerükön hordoznak, amint visszabillentem, már nem kegyelmeznek....pókerezni tanítanak, majd közben legjobban kiröhögnek....állandóan megkérnek, hogy egyszer mondjam el, mert nem hülyék, akkor viszont szerintem süketek....áthívják, és átmennek, bandáznak és fotóznak....sokszor  még velem is fotózkodnak.....de nem teheted fel a face-re Mama, csak neked öreg korodra...:) mire én: face-re csak ékszereket teszek fel:) ...legújabb: amelyiknek nincs aznap edzése, eljön velem futni...Édesek-mindenben!!! 
















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése