2011. február 6., vasárnap

Pillangóhatás

Pillangó gyűrűn, csaton és medálon, fekete vagy fehér alapon, réz, rózsaszín, kék és bordó árnyalatban.






Ha tetszik, és szeretnél te is egy ilyen üvegékszert, írj nekem egy e-mailt: herpai.alinka@gmail.com





Ha tetszik, és szeretnél te is egy ilyen üvegékszert, írj nekem egy e-mailt: herpai.alinka@gmail.com





Ha tetszik, és szeretnél te is egy ilyen üvegékszert, írj nekem egy e-mailt: herpai.alinka@gmail.com





Ha tetszik, és szeretnél te is egy ilyen üvegékszert, írj nekem egy e-mailt: herpai.alinka@gmail.com








Ha tetszik, és szeretnél te is egy ilyen üvegékszert, írj nekem egy e-mailt: herpai.alinka@gmail.com





Ha tetszik, és szeretnél te is egy ilyen üvegékszert, írj nekem egy e-mailt: herpai.alinka@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése