2011. február 9., szerda

Hóvirág

A tavasz hírnöke, ha megjelenik, már biztosak lehetünk benne, nemsokára állandósul a napsütés, a hótakaró helyett zöld mezők borítják a domboldalakat, egyre többet kívánkozunk a szabadba, visszavonhatatlanul itt a tavasz...

Nálam már megjelent:



Ha tetszik, és szeretnél te is egy ilyen üvegékszert, írj nekem egy e-mailt: herpai.alinka@gmail.com






Ha tetszik, és szeretnél te is egy ilyen üvegékszert, írj nekem egy e-mailt: herpai.alinka@gmail.com






Ha tetszik, és szeretnél te is egy ilyen üvegékszert, írj nekem egy e-mailt: herpai.alinka@gmail.com






Ha tetszik, és szeretnél te is egy ilyen üvegékszert, írj nekem egy e-mailt: herpai.alinka@gmail.com





Ha tetszik, és szeretnél te is egy ilyen üvegékszert, írj nekem egy e-mailt: herpai.alinka@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése