2010. december 27., hétfő

Kézműves karácsony

Kézzel készített egyedi ajándékok, amiket kaptam illetve adtam.
Mindegyik szeretettel készült  még a legnagyobb rohanás közepette is, vagy nagyon finomak, vagy nagyon szépek.
Remélem a sor még bővül, igaz? Nárcisz? Erika?



Ezt a csodaszép gyűrűt kaptam Szilvitől (akitől mindent tanultam)



és ezt adtam én (méregzöld csillogás pici piros swarival)








Krisztitől!!! Annyira szépek lettek, fülbevalótartó, ami még felfúrásra  vár, és ékszertartó! Várom a nagyot is... Tökéletesek







Cserébe a sárga toronygyűrűt és sárga csíkos csatot adtam. Kép sajnos csak a gyűrűről van. Remélem igazán örült!








Legfinomabb narancslikőr Kingától (bár remélem  jövőre megint a  kisüvegben libamájas év jön)







Kinga füstüvegen csillámkék gyűrűt választott csattal



... és méregzöld gyűrűt arany porral és csattal

Jézuskától kapott táska, amihez a gyűrűt én csináltam





Nárcisz fűzte hínárkarkötő és lánc. Nagyon mutatós és szép.


Tulipános gyűrűt kapott!



Era fűzte kereszt a kis angyallal. Nagyon ügyes, szépek lettek!!!

csillámkék és ezüst fekete gyűrűt hord cserébe. remélem minden nap!!!!



Erika kapta első-utolsó lógós fülbevaló, természtesen csillámkék

Laptoptáskát varrt nekem, abszolút nőies színekben. Kifordítható!!!
Köszönöm

































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése