2010. december 5., vasárnap

Ajándék

Már az  első pillanatban, amikor az üveg a kezembe került - hogy vágás, ragasztás és olvasztás után ékszerré alakuljon -  tudtam, mekkora örömet jelent nekem.
Hogy nektek mekkorát, azt az egyre gyakoribb visszajelzésekből, személyes találkozásokkor, az ékszer átvételénél látom.

Az ünnep közeledtével az jutott eszembe, hogy az ékszereim közül egyet ajándékba adok Karácsonyra.

Olyasvalakinek szeretném adni, akinek a legnagyobb örömet okoznám ezzel.
Ebben kérném segítségeteket.
Ha van olyan ismerősötök, akinek ez valóban sokat jelentene, írjátok meg nekem, ki ő, és miért őt választottátok.

Javaslatotokat  december 15-ig küldjétek el, hogy legyen idő az ajándékot eljuttatni a kiválasztott szerencsésnek.
A beérkező levelekből én választok.

Herpai Alinka

herpai.alinka@gmail.com

1 megjegyzés:

  1. Láttam ezeket a gyönyörű ékszereket! Szebbnél-szebb csodákat láttam ! Olvastam a fenti levélkében, hogy ajándékba adnál egy ékszert valakinek. Nekem is van valakim akinek szívesen adnék ékszert, mert megérdemli. Bármelyiket elfogadná. Ő az én Édesanyám. Sajnos, most nálunk szegényes lesz a karácsony, 4 gyermekem van, munkanélküli vagyok, a férjem 4 órába dolgozik. Ez van, jelenleg nem tudunk mást...remélem majd változik.
    Tehát Édesanyámat szeretném meglepni valamelyik ékszerrel! Az email-címem: bunyik71@freemail.hu. Nevem: Sándorné Bunyik Andrea. Az édesanyámé: Bunyik Istvánné. Ha mégis rá esne a választás, akkor a címét megírom. Előre is köszönöm!
    u.i.: A neve is nagyon szép, Alinka, még nem hallottam ilyen névről. Tetszik.
    Üdvözlettel: Sné Andi

    VálaszTörlés