2011. április 6., szerda

Kaptárok feketével

Most feketével egészítettem ki az egyik kedvenc üvegem, a képek önmagukért beszélnek.


1.790 Ft
Ha tetszik, és szeretnél te is egy ilyen üvegékszert, írj nekem egy e-mailt: herpai.alinka@gmail.com





Ha tetszik, és szeretnél te is egy ilyen üvegékszert, írj nekem egy e-mailt: herpai.alinka@gmail.com

1.790 Ft





Ha tetszik, és szeretnél te is egy ilyen üvegékszert, írj nekem egy e-mailt: herpai.alinka@gmail.com

2.490 Ft





Ha tetszik, és szeretnél te is egy ilyen üvegékszert, írj nekem egy e-mailt: herpai.alinka@gmail.com

2.490 Ft





Ha tetszik, és szeretnél te is egy ilyen üvegékszert, írj nekem egy e-mailt: herpai.alinka@gmail.com






Ha tetszik, és szeretnél te is egy ilyen üvegékszert, írj nekem egy e-mailt: herpai.alinka@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése